خدمات

مهندسی و طراحی محصول

در صنعت ساخت قالب تزریق پلاستیک استخراج دانش موجود در یک محصول به منظور تولید مجدد و یا بهبود عملکرد آن بسیار حائز اهمیت است . این روز ها واژه مهندسی معکوس بیشتر از پیش شنیده می شود و جایگاه ارزشمندتری نسبت به گذشته پیدا کرده است . در این میان کاملا واضح است که مدل سازی یک محصول با استفاده از انواع روش های اندازه برداری با مهندسی معکوس یک محصول کاملا متفاوت است .

زمانی که یک تولید کننده به دلیل موفق بودن یک محصول از نظر عملکردی تصمیم به باز تولید آن می گیرد ، ابتدا باید از دانش و فناوری نهفته در آن محصول اطلاع پیدا کند . این دانش شامل شرایط عملکردی محصول از نظر رفتار مکانیکی ، شیمیایی و سایر علوم است . به عنوان مثال یک محصول از نظر تنش ، فشار کاری ، دمای کاری ، انظباق ابعادی با سایر قطعات در یک مجموعه ، نحوه کنترل عمکلرد ، سنسورهای مورد نیاز ، مجاورت با مواد شیمیایی و .. در چه سطحی قرار دارد.

تولید کننده قطعات خودرو

ساخت قالب تزریق پلاستیک

در تولید محصولات پلاستیک ، توانایی ساخت قالب تزریق پلاستیک نقش بسیار مهمی ایفا می کند. یک محصول با کیفیت که مورد اعتماد مصرف کننده قرار بگیرد قطعا به یک قالب با کیفیت و یک تیم تولید کننده مجرب نیاز دارد. سرعت پیشرفت تکنولوژی های صنعت قالب سازی در جهان حکایت از اهمیت این صنعت در تولید محصولات دارد. امروزه پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات و مجرب ترین متخصصین حوزه تولید، در صنعت قالبسازی به کار گرفته می شوند.

تولید انبوه ، مونتاژ و بسته بندی

قالب تزریق پلاستیک حاصل سرمایه گذاری تولید کننده برای تولید محصولات با کیفیت است . از این رو تولید انبوه محصول با قالب تزریق پلاستیک کاری تخصصی است. تا در وحله اول سلامت قالب و سپس کیفیت محصولات تولید شده تضمین شود . این مهم از طریق تدوین برنامه نگهداری مرتبط با هر قالب ، استفاده اصولی و علمی از قالب در تولید انبوه و حضور یک تیم مجرب قالب سازی امکان پذیر می شود.

خدمات تکمیلی محصول

مونتاژ دقیق قطعات یک مجموعه و یا کنترل ابعادی و عملکردی یک قطعه بعد از تولید نیاز به ابزار آلات خاصی مانند فیکسچر دارد. در برخی موارد نیاز است بعد از تولید قطعه چند عملیات تکمیلی دیگر نیز مانند سوراخ کاری ، مونتاژ پین ، مونتاژ چند قطعه به هم ، چسباندن لیبل و … انجام شود . فیکسچر ها ابزاری هستند که در این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرند .

با ما در تماس باشید

برای ساخت قالب تزریق پلاستیک